marți, 28 mai 2013

Ziua a patra

Femeie divortata. Mai bine decat femeie nemaritata. Cat de cat, macar stii cum e. Si bate ceasul biologic. Tic-Tac. Tic-Tac.

Tot ce am vrut a fost sa ma iubeasca. Cineva. Cat de mic, de urat, de maimutoi, sau cu nasul mare. Nu imi pasa de diploma sau de contul in banca. Sau de gustul la imbracaminte. Uite asa s-au dus standardele, unul cate unul, am coborat stacheta si am ajuns aici, unde ma gasesti acum, unde ma gadesc acum, si unde te-am gasit acum, de fapt, ca eu te-am gasit pe tine. De ce te miri? Bine, te-am lasat sa crezi ca tu mai cucerit si alea-alea, ca doar nu degeaba am ajuns la...cati ani am? 40? La 35 cati ti-am zis tie ca am. Da, iubitul meu, EU te-am ales.

Pentru ca am nevoie de un tata pentru copilul meu. Cum care copil? Pai nu stii tu, oare, iubitul meu, ca te folosesc...ce cuvant urat si demoralizator...te implic in indeplinirea planului meu magistral si cincinal.
Asa mi-a spus pshiholoaga aia cu unghii rosii, de 25 de ani, cu un inel scantaietor pe degetul inelar de la mana stanga. Am urat-o din clipa urmatoare, cum mi-l flutura prin fata ochilor a ghinion, nu alta. Mda, mi-a dat ea ceva lectii de buna-purtare, un fel de cod pe care sa-l urmezi si sa gasesti un barbat in maxim 30 de zile. Cica succes garantat.
Bine, acuma nu stiu eu cat de mult a fost influenta ei, cat de mult am avut noroc cu Uranus in casa a doua, si cat de mult au contat slijbele maica-mii, dar cert este, iubitul meu, ca esti aici. Si, dupa spusele doamnei psiholog, in maxim o luna o sa imi oferi un inel din ala cu piatra scantaietoare, pe care sa il pun pe degetul mei inelar de la mana stanga.

Nu trebuie sa iti faci nicio, grija, iubitule, totul e aranjat. Am deja totul planificat, asa, cu Gant Chart, cum am invatat eu la cursul ala de leadership.

Primele doua milestones au fost trecute cu succes. Mai avem de strabatut un drumeag usurel, de petrecut un week-end la Predeal, de mers la parintii tai de cateva ori, si la ai mei de doua ori doar, si dupa, toate semnele spun ca urmeaza cererea in casatorie.

Si dupa - o sa traim fericiti..Taram pam pam... pana la adanc batraneti!

Hahaha, iubitule, stii cat de mult te iubesc, asa-i?

Nu fii suparat. Tie o sa iti fie cel mai bine alaturi de mine. Stiu deja de ce ai nevoie: de o femeie adevarata, puternica, sigura pe ea, independenta, de o femeie lider. Mi-au spus la cursul de leadership ca am stofa de lider.

Nu uita sa ma iubesti, iubitule, si nu uita sa imi aduci inelul acela cu piatra.

Ne asteapta un viitor glorios impreuna, iubitul meu.

Nu fii suparat, eu doar atat vreau, sa ma iubesti.

=======================================================================

Doamna psiholog, imi puteti imprumuta si mie oja de unghii? Cea rosie?

Bine a zis mama, mai bine divortata decat singura.
Macar stii si tu cum a fost, sa fii in randul lumii, sa fii maritata.
Te respecta si pe tine lumea altfel. Poti sa mergi cu capul sus. Oricum, daca nu merge, ce poti sa faci, te desparti linistita. Macar ai incercat.

Nu o sa ma supar, iubitul meu, daca nu merge. Nici tu nu trebuie sa fii suparat. Stii doar ca nimic nu dureaza pentru vesnicie.

Ma iubesti, iubitule, nu-i asa?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu