duminică, 9 iunie 2013

Ziua a noua

M-am oprit o clipa si m-am uitat in urma.
Am apasat pe Pauza de cativa ani si am fugit sa hoinaresc
Apele, clipele, peretii, dalele de piatra, trupurile, pielea,
Mi-au atarnat atata timp pietrele grele, in buzunarele sufletului,
Si nici macar nu am stiut ca exista.
M-am trezit fara ceasul desteptator.
Am intins mana dupa el, l-am cautat in intuneric
Am asteptat sa sune a descant,
M-a mintit si a ruginit.
Intre timpul de atunci si timpul de acum,
Au napadit buruieni in Calea Lactee
Ti-ai pus ochelari, iubite,
Si ma trezesti in fiecare dimineata la 6.
Sa ma grabesc.
Nu ma mai grabesc.
Abia ce m-am trezit
Lustruiesc desteptatorul si fac lumina in jurul meu
Sa ma incarc de ziua de azi.
Ziua in care m-am nascut pentru a noua oara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu